7.06.2015

Konkurs

Witajcie Kaczorsy!
Lecimy do Was z nowym konkursem, jeżeli zauważyliście nazwa jest inna, wygląd troszkę też, była mała zmiana.Ale przechodząc do konkursu.. Do wygrania za 1 miejsce będą nagrane pozdrowienia od Agaty dla osoby która zwycięży, a za 2 miejsce można wygrać autograf Agatki.

Co trzeba zrobić?
-Musicie publicznie udostępnić na swoim FB teledysk do "Mogę Wszystko, Nic Nie Muszę" https://www.youtube.com/watch?v=tgK_c6s7wm4 ponieważ już niedługo jest rok od wydania.

-Tutaj w komentarzu napisać za co lubicie tą piosenkę.Każdy może dodawać komentarz, ponieważ jest ustawione również na "Anonimowe", także nie musicie mieć konta... ważne jest byście się podpisali imieniem i nazwiskiem pod swoim zgłoszeniem byśmy mogły potem sprawdzić czy wszystko zostało dobrze wykonane :D

- Być aktywnym na blogu.

Czas macie do 19/06/15 !

16 komentarzy:

  1. Piosenke Moge Wszystko Nic Nie Musze lubie za tresc, melodnie o teledysk. Piosenka ta jest o dzisiejszych nastolatkach, ktore poprostu lubią dobrą zabawe, co widac w teledysku. Melodia szybko wpada w ucho, gdy 1 raz uslyszalam piosenke od razu zaczelam sobie nucic,,tak tak tak tak zakazany smak". zreszta... Moja rodzina tez ;D Bardzo cenie sobie to ze piosenka jest szalona, zywa, a nie kolejna o zranionej milosci.
    Powodzonka! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego i za co lubie a raczej uwielbiam piosenke Moge wszystko nic nie musze ?? TO PROSTE za to że jest . Za to że gdy jestem smutna to przy niej wstaje śpiewam i tańcze. Za to że poprostu jest prawdziwa nie sztuczna. Moge jej słuchać na okrągło . <3<3<3 Jak nie wygram trudno XD ale zawsze jest nadzieja :*
    /Iza Biecek

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tą piosenkę, bo zawsze kojarzy mi się z Agatą, z początkiem jej kariery, z Agatą za czasów Mam Talent, x-factora. Ta piosenka szczególnie kojarzy mi się ze zlotami, koncertami i z tym za co lubię Agatę. Inne jej piosenki są cudowne, ale ta jest taka inna. Według mnie ta piosenka bardzo pasuje do Agaty. / Kalina Kulig

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenkę uslyszalam w lipcu miesiąc po wydaniu. Stala sie dla mnie czyms wiecej niz tylko slowami i muzyka. Dostrzeglam w niej przeslanie.od tamtej pory wiedziałam tez ze jej wykonawczymi jest kimś więcej niż tylko piosenkarką. Towarzyszyła mi od tamtej pory i dodawała mi sił każdego dnia by walczyć o swoje. Uświadomiła sobie ze wszystko jest możliwe jeśli się tego pragnie. Kocham ja za wszystko za słowa za przesłanie.../Anita Sawicka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenkę "Mogę wszystko nic nie muszę" KOCHAM za to,że daje mega pozytywny przekaz,usłyszałam ją w sierpniu i od razu poczułam TO COŚ ,poczułam jakąś energię w sobie ,oczywiście pozytywną<3 pewnie tak jak każdy przy tej piosence miota mną jak szatan po domu i zaczynam tańczyć jak głupia haha:( nawet w szkolnym radiowęźle kiedy puszczają MWNNM od razu cieszę się jak dziecko,bo poprawia mi się cały dzień dzięki Agacie :D Słowa dają mi siłę,wiem,że marzenia się spełniają,trzeba brać z życia wszystko ile jest możliwe ,a głupoty zostawiać w tyle i nie przejmować się niczym. "MAMY PRAWO,ŻEBY BAWIĆ SIĘ ,WOLNOŚCIĄ UPIĆ SIĘ CHCĘ" <3//Karolina Pawlaczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta piosenka jest bardzo wyjątkowa dla mnie. Za każdym razem, gdy ją słucham kojarzy mi się z wakacjami, latem i z dobrą zabawą. Tak naprawdę możemy wszystko robić ale nie musimy :) możemy popełniać błędy i dobrze się bawić. Nie należy się przejmować i robić swoje! Piosenka ,,Mogę wszystko nic nie muszę" ma świetną i radosną melodię, a także teledysk który opisuje życie nastolatków, to jak można uciec od spraw, które nam psują humor, troszeczkę się oderwać od spraw codziennych i chociaż na chwilkę zapomnieć o wszelakich problemach! :-*. Podczas słuchania piosenki można szybko nauczyć się słów i zapamiętać melodię. Jest dostępna również wersja angielska, która tak samo jak ta jest świetna :-). Wielu osobom którym puszczałam tą piosenkę bardzo się im spodobała, także mojej mamie oraz babci :D Tą piosenkę mogę słuchać cały czas i mi się nie znudzi, myślę że ta piosenka świetnie pasuje do Agaty i również ją opisuje. Tak na prawdę wszystko zaczęło się od tej piosenki!!! KOCHAM tą piosenkę i Agatę również <3/ WIKTORIA LEMAŃSKA

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię piosenkę mogę wszystko nic nie muszę ponieważ jest ona podobna do stylu mojego życia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenka "Mogę Wszystko, Nic Nie Muszę" przypomina mi wszystko co daje nam Agata. Czuć w niej całą osobowość, to ile serca wkłada w swoją pracę, to jak się tym bawi. Była to pierwsza piosenka, więc mam do niej wielki sentyment. Od razu przypominają mi się wszystkie zloty, ten klimat. Nie mogę się doczekać kolejnych zlotów, bo wiem, że będą wspaniałe. Teledysk za to zaraz wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Uśmiech Agaty, jej radość, wszystko jest takie żywe i wesołe. Każda piosenka jest piękna, ale ta jest ta pierwsza-jedyna w swoim rodzaju. Ta piosenka pokazuje, że warto walczyć. Gdy mam doła to jest najlepszy pocieszacz (lepszy od czekolady :o :D). No i przede wszystkim ta nuta, ten rytm i te słowa :). Ta piosenka po prostu ma to coś.\Julia Domeracka

    OdpowiedzUsuń
  9. Agata Izabela Kośmicka .
    Lubię tę piosenkę , ponieważ dzięki niej poznałam Agatkę . Od tej piosenki starałam się Kaczorkkiem więc tej piosence zawdzięczam , że moje życie zmieniło się o 180 stopni . Uwielbiam ją też za jej tekst , który teraz w tym okresie kojarzy mi się z wakacyjną przygodą , szaleństwem , przyjaciółmi i po prostu szczęściem . Według mnie mówi jak mamy być szczęśliwi , mamy cieszyć się chwilą i nie rozdrapywać starych ran . Jest idealna , ma w sobie coś czego nie ma inna piosenka . Jest po prostu WYJĄTKOWA .

    OdpowiedzUsuń
  10. Piosenkę kocham za to że po pierwszy za to że została wogóle nagrana przez Agatę. Mogło być tak że po Xfactorze Agata się podda i już więcej o niej byśmy nie usłyszeli. Agata nauczyła nas przede wszystkim żeby spełniać marzenia i o tym też przypomina mi ta piosenka. Przypomina mi też o wakacjach, o słońcu i wolności. I co najważniejsze przypomina mi o mojej przyjaciółce. Kilka dni po jej premierze przyjechała do mnie koleżanka z bardzo daleka i często razem śpiwałyśmy ten utwór. Pamiętam dni kiedy czekałam przed premierą singla aby go usłyszeć. Byłam go bardzo ciekawa i nie zawiodłam się. Nie ma lepszej polskiej piosenki która mówi o młodzieży, wakacjach, wolności i szczęściu. Chociaż minął już prawie rok od premiery ja ciągle do niej wracam i od razu mam dobry humor. Myśle że kżdemu kojarzy się z czymś wesołym. Pokochałam po premierze Agatę jeszcze bardziej i zawsze będę ciekawa czym jeszcze zaskoczy nas nasza idolka. �� Karolina Woźnicka

    OdpowiedzUsuń
  11. Piosenkę "Mogę Wszystko, Nic Nie Muszę" lubię, a nawet uwielbiam za to, że jest wesoła i pozytywna. Naprawdę mega poprawia humor, szczególnie gdy nie ma się już na nic siły. Jest to pierwsza i najlepsza piosenka Agatki <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Za co lubię piosenkę "Mogę wszystko nic nie muszę"? To proste! Ta piosenka jest żywiołowa, pełna energii i śpiewana od serca! Pokazuje nam wszystkim, że wartko wierzyć w marzenia i je spełniać. Osoba która ją śpiewa czyli Agatka jest radosną osobą i sympatyczną oraz miłą. Traktuje każdego fana tak samo. A piosenka "Mogę wszystko nic nie mogę" jest jej pierwszym singlem w którym naprawdę pokazała, że ma piękny głos i naprawdę umie śpiewać. Ten teledysk i sam tekst daje pozytywną energię i można mieć wiele wspomnień z nią. Ta piosenka po prostu gdy mam zły humor no to w jakiś sposób poprawia mi go. To jest cudowna piosenka i idealna na każdy rodzaj nastroju. Kocham tą piosenkę z całego serduszka ;*
    / Karolina Tyklewicz

    OdpowiedzUsuń
  13. MWNNM nie tylko lubię ale też kocham. Za to że taki fajny tekst opowiadający o dzisiejszych nastolatkach że my pragniemy się dobrze bawić i korzystać z życia a nikt nie ma prawa nas oceniać i zawsze warto spełniać marzenia. Piosenka jest bardzo energiczna a teledysk taki kolorowy ❤ a właśnie takie utwory lubię najbardziej. Zawsze gdy jej słucham przypomina mi się lato, wakacje.. ⭐

    OdpowiedzUsuń
  14. PIOSENKE " MOGE WSZYSTKO NIC NIE MUSZE " KOCHAM ! SłUCHAM JA CODZIENNIE , PISENKA DODAJE MI OTUCHY I WSPARCIA <3 GDY JA SłUCHAM ZAWSZE WYCHODZE Z DOłKA .... IDEALNIE W MOIM ZYCIU ZA BARDZO NIE JEST ALE TA PIOSENKA MA COS TAKIEGO ZE ZE NIE UMIEM SE POWSTRZYMAC ZEBY MI łZY NIE LECIAłY :') TA PIOSENKA TO JEST AGATKI SUKCES ! TA PIOSENKA MA DUZO ENERGI . WIDAC ZE AGATKA śPIEWA PROSTO Z SERCA ! PIOSENKA JEST WYJATKOWA TAK SAMO JAK AUTORKA TEJ PIOSENKI ! AGATKA POKAZAłA NAM ZE MARZENIA SIE SPELNIAJA I ONA JE SPELNILA NAGRAłA WłASNY SINGIEL ! GDY AGATA NAGRAłA SWOJ PIERWSZY SINGIEL ORAZ TELEDYSK DO "MWNNM " DOTARłO DO MNIE ZE MARZENIA SIE SPELNIAJA ..... JEJ SIE SPEłNIłY ... TO MOJBTEZ SIE SPEłNIA <3
    OD CZASU NAGRANIA AGATY PIERWSZEGO SINGLA GDY SOBIE USWIADOMILAM ZE MARZENIA SIE SPELNIAJA ..... UWIERZYłAM I MOJE MARZENIA SIE SPEłNIAJA MAM NAJLEPSZYCH INTERNETOWYCH PRZYJACIOL ZAWSZE O NICH MQRZYłAM <3 MAM JEJ AUTOGRAFY ..... MAM OD NIEJ LIST .... GDY GO CZYTAM łZY MI LECA ...... AGATKO TU WłAśNIE CHCE CI PODZEKOWAC ZA WSZYSTKO CO ZROBIłAS DZIEKUJE ! KOCHAM / ALEKSANDRA KURPISZ

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlaczego i za co lubię piosenkę Mogę wszystko nic nie muszę? Ma dobry przekaz. Ma w sobie pełno pozytywnej energi, rozwesela, gdy mam zły humor.Udowadnia, że życie jest tylko jedno i trzeba je wykorzystywać najlepiej jak się da. Pokazuje wiele zalet na temat życia, Patryk Wesołowski.

    OdpowiedzUsuń